Wednesday, May 18, 2011

PUTARAN PAKSI ( part1 )

Hye ! Sebelum mulakan , aku perkenalkan diriku dahulu , namaku Syafia Mareeha , umurku 12 tahun . Pada tahun ini , aku akan menghadapi peperiksaan UPSR . Aku bersekolah di SK Seri Rafflesia dan berada di kelas nombor 1 iaitu Enam ELITE  . Aku ada geng , nama gengs aku ialah Beboysgurls . Kawan baik aku , herm ,, nme nye Elisya Maria , Asma Rohana , Syalina Aliliey dan  Heera Leeyna . Kalau yang lelaki pula , kawan baik tu ialah , Aiman Eriz , Aren Fiq , Harris Anid dan Mareel Faresh . Kwn baik ? Ergh , kengkadang , tak jdi pula kawan baik sebab mereka tak kan peduli klau kita berada dalam kesusahan . Oke , cerita aku pada hari pertama sekolah ...........................................                                         

KRINGGGG ...... loceng berbunyi , murid -murid di SK Seri Rafflesia tergopoh gapah berlari menuju ke kelas masing masing . Areen pon terkecoh kecoh jugak , tak kurg jgk kawan nya & gang dia                                                                                                                                                                                       Bersambung ........... apakah yg akan terjadi ? ( part2)                                                                                                                                             

No comments:

Post a Comment